Gospodarski rast i bogato iskustvo doveli su Eurogarden i brend Ramda na put koji vodi ka ambicijoznoj i izazovnoj poslovnoj budućnosti. Tako će se Eurogarden i brend Ramda predstaviti na Expo 2020 u Dubaiju početkom sljedeće godine.
Na sajmu Expo 2020 u Dubaiju bit ćemo prisutni od 17. veljače 2022. do 23. veljače 2022., stoga ljubazno pozivamo sve koji će u to vrijeme posjetiti Dubai da nas posjete u slovenskom paviljonu. Za sastanke se možete unaprijed prijaviti na info@eurogarden.si.
Na Expo 2020 Dubai će tvrtka predstaviti svoj brend RAMDA, koji se smatra vrhunskim slovenskim brendom s više od 30 godina tradicije. Naime, dio je tvrtke ROTAR koja nudi kvalitetne proizvode za uređenje i vrtlarstvo, kako hobi tako i profesionalnog programa. RAMDA je zapravo brend vrtnih strojeva, alata, zaštitne opreme i pribora za vrt, dom i uređenje eksterijera. Proizvodi se proizvode i razvijaju u najprepoznatljivijim tvornicama diljem svijeta, zbog čega je brend RAMDA poznat po kvalitetnom dizajnu i trajnosti proizvoda. Radi se na najboljim materijalima, pri čemu se ne zaboravlja dizajn i estetika. Sve to svake godine nadopunjuje tim stručnjaka.
Osim što smo brend koji nudi sve za male i velike vrtlare, od hobija do profesionalnog programa, predstavit ćemo i naše baterijske artikle koji prate zeleni globalni trend i naglašavaju važnost zelenog planeta.
Osnovni cilj je predstavljanje brenda RAMDA koji ima dobar t.i. 'price performance', odnosno prati kvalitetu a ujedno je i cijenom iznimno pristupačan. Na Expo 2020 predstavit će se i brend EUROGARDEN koji trenutno ima tri vrtna centra u Sloveniji i Hrvatskoj, s naglaskom na mogućnost franšizinga u inozemstvu. Osim toga, veliki naglasak stavit ćemo na online prodaju, jer online trgovina eurogarden.eu kupcima nudi više od 30.000 artikala kako za profesionalce tako i za vrtlare amatere, šumare, poljoprivrednike i naravno za sve koji žele estetski urediti svoj dom ili eksterijer.
Ciljano tržište je prvenstveno europsko. Svim našim planovima pristupamo vrlo strateški. To znači da želimo prvo izgraditi stabilnu poslovnu mrežu u jednoj regiji, a zatim proširiti svoje poslovanje na druge regije. Težimo profesionalnosti, pa stvarima pristupamo planski i strukturirano te, naravno, promišljenim poslovnim potezima. Naše uspješno poslovanje dokazuje i ovogodišnja jubilarna godina - 40 godina tvrtke Rotar.
U svom poslu neprestano težimo razvoju, jer je konkurencija, baš kao i mi, cijelo vrijeme vrlo aktivna. Zato veliki naglasak stavljamo na digitalizaciju, a time i na unapređenje poslovnih procesa kako za krajnje kupce tako i za naše poslovne partnere.
S obzirom na to da tvrtka ROTAR ove godine slavi 40. godišnjicu postojanja, želimo napraviti korak naprijed u svom razvoju i predstaviti naše brendove na globalnoj razini. Ujedno, želimo prenijeti poruku našeg obiteljskog poduzeća da nam je svaki kupac i svaki klijent važan i smatramo se partnerom od povjerenja. To se očituje i u utvrđenim vrijednostima tvrtke, gdje na poslovne procese i tržište brzo reagiramo, jednostavnom strukturnom organizacijom i uvijek nastojimo pronaći najpovoljnije rješenje. Ujedno želimo prenijeti poruku 'ZELENA SLOVENIJA' kroz koju se Slovenija predstavlja na EXPO DUBAI 2020. Priroda je srce planeta i neka ZELENI PLANET postane srce nas svih. Stoga potičemo ljude da s RAMDA proizvodima brinu o svom vrtu, domu i okolini, dok uživaju istovremeno brinu i o svom zdravlju.